Daca va place blogul...

duminică, 24 mai 2009

Claudia Constantin

Sfinte Nicolae...

Da-mi o farama din stupoarea fericirii,
Scijelita in fanteziile universului,
Incercuit de amintiri.

Da-mi clipa de iubire, care opreste timpul,
Incrustat in inima-mi,
Invaluita de respiratia rece a gandurilor.

Da-mi revelatia mistica a respiratiei divine,
Infipta paradoxal de adanc
In nisa sufletului fauritor de vise.
Da-mi...

Reflectare

Clivajul durerii scartaie sub bocancii timpului,
Pudoarea atingerii doare in oglinda amintirilor,
Totul se reflecta intr-un mariaj androginic,
...Perversa alipire a amintirilor...

Joc

Si imi doresc sa "DA"
Si imi doresc sa "NU".
Gandesc mai mult ca "NU", decat ca "DA",
Refuz sa "DA", mai mult decat sa "NU",
Dar simt ca a fost sa fie asa!

Dilema

M-a durut in partea dreapta a sufletului,
Strivit de bocancii timpului,
Tintuit de amintirile sardonice,
Ametit de privighetori visatoare.

M-a doare in partea stanga a sufletului
Palpitand de atata androginie,
Alergand dupa unicitate si veselie
Si strigand: salvarea sufletului sunt doar Eu.

A FI

In vremea copilariei
Cand jucariile aprind sclipiri de diamant
Cand Tu, Natura, Dumnezeu formati un pact,
Esti o farama de creatie divina
Si crezi in tine.
Dar vine-o vreme cand nu mai stii
Unde esti Tu , unde-ai sa fii,
Numai Natura are-un fel perfect de-a fi
Iar Tu si Dumnezeu ati uitat de pactul
De-a ramane vii.
Si-astepti salvarea…
Si privesti la cer sperand ca stelele
Ca si-altadat sa-ti dea lumina lor.
Dar visele se frang curand
Iar norii plumburii te-apasa-n gand,
Nici soarele nu-ti poate a curma golirea
Si-atunci Natura si-a pierdut menirea.
Cine esti Tu ?
Ce-ai vrea sa fii ?
Atunci stii numai atat: ca vrei doar sensul tau de-a fi,
Ca vrei ca Tu, Natura si cu Dumnezeu sa fiti vii.

3 comentarii:

Iosif spunea...

am vazut ca la '' ceva '' nu se poate commenta...scriu commentul si cand sa trimit i-mi da literele de confirmare dar nu mai apare in pagina bara unde sa pui literele.....
te rog multi sa-l anunti pentru ca vroiam sa iau legatura cu el pentru o alta problema. sper sa nu te complic mult ;
deci vroiam sa-i spun defapt despre :

sal ! am o mare rugaminte !
ma chinuiesc de o ora sa las un comentariu la buty pe blog si nu reusesc !
Am un cont google pe care nu mai vreau sa-l folosesc si normal ca daca trimit comentariu prin cont google o sa-i apara vechiul meu blog.
Rugamintea mea este sa-i spui sa puna si el la comentarii exact cea ce ai si tu adika sa fie si optieunea Nume si Adresa URL
I-mi place cum scrie si blogul lui si as vrea sa-l citesc si comentez.....
Multumesc anticipat si rog raspunsul pe blogul meu indiferent la ce comenatariu !
http://relaxaresutalasuta.nshost.ro/
salutari !
si cand sa scriu pe blogul lui ceva m-am lovit de problema verificarilor de cuvinte ca nu incap in pagina si nu le pot pune...
daca ai putea sa-i anunti cumva ....
multumesc anticipat !
salutari !

Anonim spunea...

Frumoase versurile doamnei Claudia!

Anonim spunea...

Pe mine m-a impactat poezia "Joc". Vechea dilema dintre "Da" si "Nu" se suprapune peste aceasta insinuanta nepotrivire dintre gandire, vointa si simtire, din momentele poate importante ale vietii.